Psihologija obrazovanja - Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Vesna Vlahović-Štetić, Vlasta Vizek Vidović

Model: PO2DII
Dostupnost: 1000
480,00 HRK
-+

Psihologija obrazovanja 

AUTOR: Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Vesna Vlahović-Štetić, Vlasta Vizek Vidović 

IZ SADRŽAJA

- Uvod u psihologiju obrazovanja
- Razvoj i individualne razlike
- Teorijski pristupi učenju i njihova primjena
- Motivacija i emocije
- Upravljanje razredom i disciplina
- Učenje i poučavanje
- Planiranje i evaluacija obrazovnog procesa
- Pozitivna psihologija u obrazovanju

Svako poglavlje sadrži detaljan prikaz izvornog istraživanja, preporuke za primjenu u školi, iskustva iz škole, izjave djece i učitelja, primjere iz literature, viceve, pitanja za razmišljanje i provjeru znanja i literaturu preporučenu za dodatno čitanje.

IZ RECENZIJA
U usporedbi s drugim djelima sličnog sadržaja i namjene može se konstatirati da je to najbolje djelo te vrste u nas. Djelo je izneseno veoma pregledno i jasno kako u sadržajnom tako i u jezičnom pogledu.
Dr.sc. Nikola Pastuović, professor emeritus (psiholog i pedagog)

U tekstu se nalaze mnogobrojni sadržaji koji se po prvi puta u nas spominju u udžbeniku iz psihologije obrazovanja (primjerice, pozitivna psihologija, rad na internetu, akademska motivacija itd.) što svakako doprinosi njegovoj izvornosti. Ali, ono što ga posebno čini originalnim jest način prezentacije sadržaja: u nas, osim prvog izdanja ovog udžbenika, ne postoji tekst koji tako sustavno i na tako suvremeno didaktički koncipiran način obrađuje problematiku psihologije obrazovanja.
Prof. dr. sc. Ana Sekulić Majurec (pedagoginja i psihologinja)

Imajući u vidu moja osobna iskustva u vezi s udžbenicima kod nas, moram naglasiti da je u ovome slučaju riječ o iznimno kvalitetnom udžbeniku, pisanom u tradiciji suvremeno pisanih udžbenika u svijetu, popraćeno i nizom šala i citata kao i karikatura čiji je sadržaj povezan sa sadržajem teksta.
Mr. sc. Zoran Malenica (sociolog)

Drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje

600 stranica, tvrdi uvez

IZDAVAČ: IEP/VERN

Zagreb 2014