Česta pitanja

Vitashop - moj zdravi online dućan!

Online dućan s najvećim izborom Dr. Brown's bočica i mnogih drugih proizvoda. Brza dostava i sigurno plaćanje. provjerite odmah!

KAKO NARUČUJEM ?

Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u košaricu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Košarica/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Više o uvjetima i načinima kupnje pogledajte ovdje.

NAČINI PLAĆANJA ?

Naručene artikle s troškovima dostave Kupac može platiti:

  1. pouzećem (u gotovini prilikom primitka),
  2. kreditnom karticom (American Express, MasterCard, Visa ili Diners),
  3. debitnom karticom (Maestro card)
  4. uplatom na račun naveden na uplatnici (virmanu) koju je moguće ispisati.

IZNOS MINIMALNE NARUDŽBE ?

Minimalni iznos narudžbe je 100,00 kn (uključujući PDV) bez troškova poštarine.

KAKO ĆU ZNATI JE LI MOJA NARUDŽBA ZAPRIMLJENA?

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

TROŠKOVI DOSTAVE?

Narudžbe u ukupnom iznosu manjem od 100,00 kn ne šaljemo.
Za narudžbe u vrijednosti od 100,00 kn do 400,00 kn poštarina iznosi 30,00 kn (PDV uključen)
Za narudžbe veće od 400,00 kuna poštarina je besplatna!

ŠTO U SLUČAJU NEISPRAVNE NARUDŽBE ILI OŠTEĆENE/ROBE SA GREŠKOM ?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: prodaja@vitashop.hr ili putem ispunjenog formulara na Povrat proizvoda nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Za električne uređaje vrijede uvjeti koje je uvoznik uređaja naveo u jamstvenom listu uređaja.

DA LI OBAVEZNO MORAM ISPUNITI ELEKTRONSKI OBRAZAC ?

Da, obrazac je obavezno ispuniti u cjelosti jer sadrži podatke o naplati i detalje isporuke. Prije prve kupovine potrebno je registrirati se kao Kupac Vitashopa. Jednom kada je kupac registriran, sistem će automatski popuniti obrazac sa podacima klijenta.

DA LI JE SIGURNO PLAĆATI PUTEM INTERNETA ?

Da, podaci koje kupac unosi su tajni i zaštićeni sistemom WSPay koji garantira najviše sigurnosne standarde prilikom izmjene podataka sa Bankom / kartičnom kućom.

Upitom na web stranicama tvrtke WSPay možete provjeriti da li smo korisnici njihovih usluge te koja je razina zaštite koju Vam pruža(mo).